Smoke'N'Pride 4.0

892 - דברים שצריך להגיד

נכתב על-ידי DuVash ביום רביעי, 5 מרץ 2008 בשעה 3:45

בתור תולעת אינטרנט מוצהרת, אני בטוחה שכולכם (כן, תולעים חברות יקרות שלי) שמעתם על ההצעה
המגוחכת-מטופשת-מסוכנת לסינון אתרים - 892 (הכנס אקורד דרמטי כאן)
הרגועים והאופטימיים שבינינו שחררו לאויר העולם הצהרות כמו "שטויות זה יפול בשניה" או "סתם עושים רוח כלום לא יצא מזה"
הדאגנים יותר מיהרו לגנות, אבל בהסתייגות - "סביר להניח שזו פראנויה, אבל…"
כבר היו אנשים שקמו והסבירו לכולם כמה רע יכול להיות, ואם תלוי בש"ס סביר להניח שהולך להיות.
כמה זו רק דוגמה קטנה וחלק קטן מהשתלטות שהיא גדולה בהרבה יותר. כמה הם כרגיל עובדים על כל העדר בעיניים

חלקנו הגבנו לזה בהגיון מסויים, וחלקנו (כן, אני) בעיקר בעצבים על עוד יוזמה נצלנית צבועה ומחוצפת של
יקירי המדור (תואר חדש נולד) ש"ס.
את מספר הדיונים שערכתי עם אנשים בנושא כבר קשה לי לספור, והאמת גם לא רלוונטי - כי לא היה אחד שהיה בעד ההצעה.
בשום צורה. לא היה אחד שקם ואמר שאולי כדאי, שרוצים לשמור עלינו. היה אחד שאמר שסך הכל צריך להתקשר זה לא נורא.
וגם זה לא עבר לו בשלום (הכנס פרצוף שטני כאן).
בואו ננסה קצת הגיון פשוט Shall we?

אבל הנה הכתה לנו המציאות בפנים וההצעה המשוקצת עברה קריאה ראשונה וכולם קפצו על הרגליים.
אני מסכימה לגמרי עם הגלוב - הפאשלה היא שלנו. שלנו כעם, ושלנו כאנשים חופשיים כל אחד לעצמו.
גם את מה שאביעד כותב אני מבינה, וכמובן מזדהה קצת, אבל זה כבר פונה יותר אל הצד הרגשי אצלי (כן, יש כזה!)
שנעלב קצת בזמני מצעד הגאווה. שלא הבין אז איך אנשים לא ראו שזו רק התחלה, שמדובר באנשים שנותנים להם אצבע
והם רוצים את כל היד - כי תמיד הם היו ככה.
הצד שהיום גם לא מבין איך יכול להיות שהדבר הזה עדיין קיים, אבל מבין לגמרי למה העם עדיין עיוור לזה.
כי גם הם (אנחנו) ככה. לכן ש"ס יכולים להרשות לעצמם לדחוף לנו שקרים - בגלל שאנחנו נותנים להם.
אנחנו מעדיפים לתת את הכח בידיים של מישהו אחר במקום לקחת אחריות על עצמנו.
הורים מעדיפים להגיד "שמישהו אחר יעשה את זה" במקום לחנך את הילדים שלהם בעצמם,
לפי הערכים שלהם (בהנחה ויש להם ערכים ודעות משלהם).. המורה אשמה.. הבית ספר, החברה,
הטלוויזיה, הספרים, המוזיקה, ההומואים ו-האינטרנט!
הם אשמים
אנחנו? אנחנו רק גידלנו את הילד, מאיפה לנו מה הוא קלט שם בחוץ בעולם האפל והאכזר, הרי לנו
אין שום קשר אליו מהרגע שממנו הוא יוצא מהרחם. אין לנו שום השפעה או יכולת,
מי אנחנו סך הכל? ההורים שלו..?

ובתשובה - כן! ההורים שלו!!!!


נורא קשה לתפוס, סתם ככה בתור בן אדם, איך זה שכל מי שאתה מכיר מבין שההורים הם
אלו שצריכים לחנך את הילדים שלהם, ושברגע שיהיה חינוך בסיסי אפילו כבר יהיה יותר טוב.
חינוך לזה שאלימות זה רע, חינוך לזה שמכבדים את ההורים ובכלל מבוגרים (במיוחד ובמיוחד כאלה שעברו
מלחמות עולם ומי אתה יא חתיכת חרצף בן 15 שתרים עליו או על כל חלש אחר יד?!),קשה לדעת שכולם
מסביבך יודעים את זה ועדיין לראות את המדינה מתנהלת כמו שהיא.
כל בלוגר שיצא לי לקרוא, וגם ברוב הקישורים שהבאתי כאן מגיעים למסקנה שזו הבעיה. זה הבסיס.
חינוך הוא גם לבלות טיפה זמן עם הילד שלך, לראות מה הוא עושה, לעשות איתו דברים במקום להגיד
זה טכנולוגיה-זה קשה לי. זו הסיבה שלילדים היום אין כבוד לכלום - לא מלמדים אותם וככה זה נראה,
ומורה שצריכה להשגיח על 40 תלמידים בחיים לא תוכל לשבת עם הבן שלך ולהסביר לו דברים כאלה,
תודות לכם ההורים גם להעניש אותו היא לא יכולה יותר.  איפה הסמכות? איפה הגבולות?
הילדים של היום כבר כלכך מפחידים את ההורים (משריצים אימפוטנטים שכמותכם) שהם מעדיפים
פשוט לזרוק מעצמם את האחריות. וזו בדיוק הדרך אחורה. כנראה גם אותם צריך לחנך.



נ.ב - יש פה הרבה לינקים היום, והם כולם חשובים לטעמי מבחינת מידע או מבחינת מה שהם מביעים. הכל מומלץ
ואחרון חביב - אתר המאבק בהצעה לסינון אתרים - למעקב והשתתפות, וגם קבוצת הדיון בגוגל. אפ על הרגליים!




      1 תגובה

      קטגוריות: חוק חוקה וחוקים, חינוך, זכויות, אקטואלי, פוליטיקקה, מחשבים, עברית, שחרור קיטור, חפירות, חדשות, רשת, כללי

שוב הצלחתם, ותודה לבניזרי

נכתב על-ידי DuVash ביום חמישי, 21 פברואר 2008 בשעה 15:45

מזמן לא חשתי את הבושה המוכרת בלהיות משוייכת לעם הזה ולדת הזו.
מזל שבא אתמול בניזרי והזכיר לי שהכל בסדר, עולם כמנהגו נוהג, ממשיך להסתובב
ולהביא לי את הסעיף עם הבורות הכוחנית שלו.
מבחינתי בניזרי וחבר מרעיו (כל דתי\ש"סניק אחר, במיוחד אם הוא בכנסת) מסמלים
את כל מה שרקוב במדינה הזו. את כל הדיעות הקדומות והשנאה, חיפוש אשמים גם כשאין
כדי להתאים לאג'נדה אישית\פוליטית משלו.
בניזרי גורם לי להתבייש בדת שלי - שעד שגדלתי והתחלתי לשמוע מה האנשים האלה אומרים
ידעתי עליה שהיא סובלנית ויפה, נעימה. לא - ממוסחרת, שונאת, מנכרת. גורם לי להתבייש בעם
שלי, שבפעם החמישים נתן לו ולחברים שלו מספיק מנדטים כדי להחזיק את כולנו בביציות.

הנה כתבה על הכאת גייז באיראן, מאתר של הקהילה ההומולסבית האיראנית.
באותה קלות זה יכל להיות פה.
עם כזאת השקפה, עם כזו נכונות להאשים קבוצה של אנשים בלא פחות - אסון טבע,
ממש לא רחוק היום שבו זה יקרה. שאחד ממאות אלפי בוּרי ארצנו יקום וינקום את אסונות הטבע

אומר חבר טוב - אם כבר האשמתם, אז למה לא לפרגן גם? וגם הוא צודק! בואו נגיד שמילא, מילא
וקיבלנו את ההאשמה.. צריך להסתכל על שני צידי המטבע.. אמנם לנו היתה רעידת אדמה קטנה,
אבל אנחנו שוכחים רעידות של לפני כמה חודשים במעונות "כופרים" למיניהם, מוסלמים..
אפשר לקבל קצת הכרת תודה אין דיס ג'וינט? ;)
סך הכל זו עבודה די קשה לגרום לרעידות אדמה לא? צריך המון המון משכבי זכר בו זמנית לדעתי כדי ליצור את התנודות….
זה לא. זה לא מתאים לאג'נדה רבותי.

גם זה שראש ש"ס בהסתדרות חשוד בהטרדה מינית לא רלוונטי לנו. אבל למה? — אולי זה מה שגורם לכל הקסאמים?
תושבי שדרות עורו! מצאנו את הסיבה!
כל הרבנים האלו, שבטוח חלקם הומואים מודחקים (אין כמו חשש לחייך כדי להפוך אותך לסטרייט - נהדר)
חשודים כל יומיים באיזו עבירה אחרת. אונס זה חלק מאורח החיים שלהם (האשה הרי חייבת לרצות את בעלה),
שקר זה לא מילה גסה - בתנ"ך לא כתוב "אל תשקר" אז למה לא לנצל את זה?
מתוקף היכרותי עם הזרמים היותר אדוקים דווקא גיליתי את אהבתם לעניין. הרי אין חוק (דיבר דיבר, חוק זה של בני אדם) נגד זה.
גם כל חוק אחר הוא נושא לפרשנות ע"י הרב המועדף עליך באותו רגע, ואם החוק הוא אינו יהודי בעליל,
או שניתן ע"י אדם שאינו יהודי בעליל (אנחנו החלטנו שאתה לא מספיק יהודי, מה תעשה?) — למה בכלל להקשיב?
אבל קהילה שוחרת שלום שרק רוצה שיתנו לה לחיות בשקט - הם גורם הרוע.

תודה לך בניזרי, שהזכרת לי איפה אני חיה..
ברגע שכולנו כבר נתנתק מהדת הזו (כל דת), נבין שזה כבר לא רלוונטי לחיים, שיש חוקים, ספרים וערכים
שלא היו לפני מאות שנים, נבין שכל חלוקת הארצות היא די טפשית, במיוחד אם היא מקושרת לדת, ברגע
שנבין דברים כאלה יתחיל להיות יותר טוב.

אמן..?




      0 תגובות

      קטגוריות: חינוך, זכויות, אקטואלי, פוליטיקקה, עברית, יחסים, חפירות, חדשות, גאווה, שחרור קיטור

כן בדיוק ככה, בקשת…

נכתב על-ידי DuVash ביום שלישי, 6 נובמבר 2007 בשעה 11:12

אז מה? עוד פוסט של "עד מתי"?
כן.

אני גם אסביר לכם למה -
כי אמא שלי מורה, זה למה.
אמא שלי מורה כבר הרבה שנים, אמנם לחנ"ג, שיכול להחשב כמקצוע "קל" יותר, אבל בהחלט מורה.
מורה שעושה מבחנים ובחנים, בודקת נוכחות ומורידה בהתנהגות אם צריך (וברור שצריך 99% אסונות טבע בת-ימים)
מורה שמאמנת את נבחרות האתלטיקה כל שנה, הולכת לתחרויות - אוהבת את המקצוע.
תואר שני, המון השלמות והשתלמויות..
אבל עכשיו היא חושבת על פנסיה מוקדמת. עכשיו האיזון בין איכות חומר הגלם (הקקה הזה שאנחנו קוראים לו
דור העתיד
) והתמורה שהם מקבלים על לעצב אותו הופר - נדפק - נעלם.

אמא שלי היא הסיבה שהבנתי למה המורים היו נעלבים מתעצבנים מהזלזול שלנו.. היא גם הסיבה שאני מבינה
שעכשיו - אחרי כמה וכמה שכבות שבאו והלכו והילדים שנהיו קשים, רעים, עצלנים ומגעילים משנה לשנה - עכשיו
הרבה יותר קשה.

ועכשיו אני גם מבינה איך זה כשמשתינים עליך בקשת אחרי שנתת את כל החיים שלך למקצוע. אני רואה מורים
צעירים ומבוגרים, שרובם הגיעו להוראה מתוך רצון ללמד - לא בגלל הכסף הגדול זה בטוח - מוחים שנה אחרי שנה
וזוכים להתעלמות. אני רואה את כל מערכת החינוך מושבתת וזוכה להתעלמות. היחס היחיד ששמעתי
את ראש ממשלתנו האציל נותן הוא מן סוג של האשמה כלפי המורים על זה שרמת החינוך ירודה, אז שיטפלו בעצמם
לפני שהם מאשימים אחרים..

ש מ י ש ה ו  י ח ז י ק  א ו ת י . . .

היום בצהרים יחליט בית הדין הארצי לעבודה אם להכריח את מורי ארצנו השובתים לחזור לעבודה או לתת להם
להמשיך לשבות תחת מסגרת החוק. לא ברור לי איזו מן החלטה זו תהיה אם במשך כל השביתה הזו
לא דיברו בכלל עם המורים, דיברו קצת עם המרצים, ואת מורי ההסתדרות אנסו לאיזה הסכם משפיל קצת לפני.
אלפי מורים כבר הגישו מכתבי התפטרות למקרה שזה יקרה, ואני מבינה אותם - מה זה היחס הזה??
המורים אומרים "בואו דברו איתנו" - ומשרד האוצר אומר "מה? לא שמעתי כלום, לא יודע על מה אתם מדברים"
ושוב אני מחכה ליום שבו כולם - הסטודנטים, התלמידים, ההורים, המורים והמרצים - כולם ישבתו
אני מחכה ליום שבו יצטרכו להסביר בעולם ש"כן, אין בישראל מערכת חינוך ואתם יכולים רשמית לרשום אותנו
תחת הטור - עולם שלישי, שוב".

יש למה לצפות… ;)




      2 תגובות

      קטגוריות: אקטואלי, פוליטיקקה, חינוך, עברית, חדשות, לימודים, שחרור קיטור

דרוויניזם פרקטי?

נכתב על-ידי DuVash ביום שני, 5 נובמבר 2007 בשעה 11:54

הקטע היפה הוא שמי שאומר שמוצא האדם לא מן הקוף, ושלא היתה אבולוציה (כן ברור, כולנו יצאנו מהתחת של אלוהים)
נמצא בקהל הזה:

קופיפי בית

ממש גאווה להיות ישראלי בימים האחרונים..

ציטוט מ Ynet - "…אוהדי האלופה שרקו בוז לזכרו של ראש הממשלה המנוח, יצחק רבין,
במהלך טקס מיוחד שקרא להפסקת האלימות.
הבית"רים לא הסתפקו בקריאות הגנאי והחלו בשירי הלל לרוצח יגאל עמיר,
תוך כדי התעלמות מוחלטת מהדברים שנאמרו בנאום.
יש לציין כי לא מדובר בקומץ קטן של אוהדים, אלא ברוב גדול של יושבי היציע הצהוב-שחור…"

חברים… בית"רים… אתם באמת רוצים להגיד לי שלא באתם מהקוף??




      0 תגובות

      קטגוריות: פוליטיקקה, אקטואלי, עברית, חדשות, שחרור קיטור

אח אתה הורגת אותי…!

נכתב על-ידי DuVash ביום ראשון, 4 נובמבר 2007 בשעה 16:11

במהלך שיטוטי בעדכוני הרסס מאתר Blogs Gaze מצאתי את הפוסט הבא שגרם כמובן לקרקורים רבים מצידי
בעיקר בגלל "הערות המשוררת" אז החלטתי לחלוק (וזו גם עוד דרך בשבילי לעשות Bookmark)
כמובן שזה גם קשור לזה שאני תמיד שמחה לראות את הטמטום בחוק החרדי מוקצן עד כדי כך.. :P

מה חוץ מזה? בשעה זו ממש נחתך בולבולו הצעיר של הג'וניור לבית משפחת (הפחת) עמיר - בואו כולנו נישא תפילה
למען רבי קצר רואי ובעל פרקינסון במצב מתקדם.
כמו שידענו מראש הגיעו לזירה כל מיני פעילי ימין לתמוך בזכותו של המחבל לעשות לבנו ברית, ויותר עצוב
שגם ידענו מראש שיגיעו רק כמה עשרות\מאייה של פעילי שמאל (או סתם אנשי מצפון מיליטנטים) להתנגד..

למה אני לא באתי?

  1. עבודה
  2. אחרי נסיונות קודמים למדתי לא להתעסק עם המשטרה, ולעמוד בצד בטוח לא הייתי יכולה, כי לפי מה שנראה
    לא נעשה יותר מדי כדי לעצור את העניין בפועל - וזה היה מעצבן אותי שם יותר מהכל. אז עדיף.
  3. עד כמה שהנושא מעצבן אותי באמת שלא מספיק אכפת כדי לעצור הכל ולסחוב את עצמי דרך אי אילו פקקים
    לבית כלא כלשהו כדי לעמוד עם שלט כמו אימפוטנט מצד אחד עם יפי נפש שחושבים שצריך לתת לערבים חצי
    מהארץ, ומהצד השני עם פעילי ימין\ דוסים\ תומכי עמיר שמבט אחד עליהם מעלה לי את הלחץ דם לרמות
    מסוכנות.

בקיצור, שיהיה במזל טוב (אני מניחה), ואם אפשר ולרבי יהיה זמן.. תעשה גם את יגאל בדרך, טוב?
וגם אם אפשר ששאר האסירים שם יעשו את יגאל - זה יהיה מצוין…!

בתודה מראש
דובש.




      0 תגובות

      קטגוריות: פוליטיקקה, מצחיק אותי, אקטואלי, עברית, חדשות, רשת, שחרור קיטור

Sunday Bloody Sunday

נכתב על-ידי DuVash ביום ראשון, 4 נובמבר 2007 בשעה 12:05

כן, זה לא יכול להיות טוב.

לא כתבתי כבר קרוב לשבועיים לדעתי. היה קצת בלאגן, והאנרגיה כמובן הופנתה בעיקר להרג חסר מחשבה
ופחות לניתוח, כתיבה וניסוח.
נתחיל בידיעה די טריה ודי מדכאת - Jaws החתולה של אחי חולה.. :(

Jaws

למי שלא מכיר (כן, אני יודעת שכולכם) מדובר פה בחתולת אנגורה צעירה, בת שנתיים בערך, יפיופה, שטנית,
ענקית ושתלטנית (כמו כל חתול שמכבד את עצמו) וכבר כמה ימים שהיא לא אוכלת, לא שותה אלא אם כן זה
בא באינפוזיה, ולא עושה צרכים.. מה שכן, להקיא לא אכפת לה.
עכשיו, מכיוון שהיצור השטני הזה שנא את הכלבה שלי מההתחלה (שזה גם די מובן) הידיעה הזו לא עוררה אצלי
יותר מדי רגשות.. עצם זה שכל המשפחה שלי בדכאון מהעניין, ובמיוחד אחי (שהוא הכי מעניין אותי במשפחה הזו)
זה מה שקשה לי איתו. במיוחד כשאני יודעת שחיות לא כלכך אמורות לחלות, אז אם הן כן חולות המצב ממש ממש
לא טוב.. מקווה שיהיה טוב, חתולה חזקה, מטפלים בה.. אינשאללה :)

ידיעה שניה (ואיך אפשר בלעדיה) - הברית של הבן של הבןזונה. כולם יודעים על מי אני מדברת. מניחה שרובכם
לא מבינים איך כל זה קרה, איך אחרי שכל משפחת עמיר שמחה וחגגה על כך שילד אמור להוולד ביום השנה לרצח
וככה זה תוכנן (שמישהו יגיד לי שלא), ואת הברית שלו יעשה בתאריך הלועזי.. ושמו בישראל (כמה אירוני) - שלום.

Just makes you wanna go Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagh!!!

איך ידענו מראש, והרבה מראש ולא עשינו כלום?
איך לא נעשה כלום למנוע את העניין הזה, למנוע את הצחוק הזה שאנחנו עכשיו חוטפים בפנים, ואת החגיגה
שהולכת להיות בדיוק היום בשעה שלוש בצהרים. הלוואי ויחתוך לו הכל. הלוואי וכל משתתפי העצרת מאתמול
יצעדו לכלא לחסום את כניסת המשפחה (זה הולך להיעשות לפי מה שאומרים אבל אני בספק שתגיע לשם מסה
"קריטית" של אנשים… מסה כזו שכל השוטרים במדינה לא יצליחו לעצור אותה מלמנוע מהעמירים להכנס.. )
אומרים שעדיף ככה, שאם היו עושים את הברית בחוץ אז היו חייבים לשחרר את יגאל ל"אירוע".. אני לא חושבת
שאנחנו חייבים משהו ליגאל
. אדם שלא מתחרט על מעשיו, ועוד מקבל את כל הצ'ופרים הרגילים (ועוד כמה) אין סיבה
שיבין מה עשה רע.. אז למה לצ'פר עוד?
היה יכול להירקב שם בפנים ושאשתו (שממילא עושה הכל בעצמה, בטח גם את הילד) תדאג לברית.

**** למי שלא יודע יש למשפחת עמיר מן מטריד שכזה, שעכשיו יצא בהצהרה שהילד בכלל שלו.. כמה מבדר :P
לוּ רק, זה מה שאני אומרת. רק תן שיהיה שלו, תן שיגאל ירקב לו וזה יהיה הסוף של המשפחה המשוקצת הזו,
ובכלל.. למה לא לעשות בדיקת דם (כמקובל בכאלה מקרים ששניים אומרים שהם האבא) וככה אולי לדחות את
העניין ביום..? ****

בכלל, עלו לי כלכך הרבה דרכים לאיך לדחות את הלידה, את הברית, מה שלא יהיה רק שלא יקבלו את רצונם
מודה - לא כל הדרכים הכי הומניות. אבל אני לא רואה למה למישהו שהוא לא בן אדם מגיעה הומניות..
טוב די, זה מעצבן אותי יותר מדי כל העסק הזה.

ידיעה שלישית תגיע אחר כך, אחרי שאני ארגע מהעניין הזה של הברית… חוץ מזה חפרתי מספיק לבינתיים לא?




      0 תגובות

      קטגוריות: זכויות, אקטואלי, פוליטיקקה, תמונות, חוק חוקה וחוקים, עברית, שחרור קיטור, חפירות, חדשות, כללי

12 שנים ושלוש שעות שינה מאוחר יותר..

נכתב על-ידי DuVash ביום רביעי, 24 אוקטובר 2007 בשעה 22:27

פתאום הכל בסדר, הכל מובן, הכל טוב… שני הצדדים ביקשו סליחה, למרות שלא הושגו הסכמות
הוחלט להקפיא את המצב הקיים ולנסות להתמודד - שזה כמובן מה שהוחלט גם פעם שעברה

…עד הפרעות הבאות..

ממש הסכמי אוסלו ;)

ואם כבר באוסלו עסקינן, לא נעסוק ברוצח?? ברור שנעסוק!
קודם כל - קבלו את סרט הרצח - חדש, משופץ, וברור מאי פעם
שמעתי אתמול ברדיו שלריסה אומרת שאנחנו רודפים אותו.. מה סך הכל הוא עשה?
רצח מישהו..?
בקטנה..
מה זה לעומת עישון ג'וינט… Minor offence.
ואנחנו, הרודפים, אנחנו מתעקשים לקרוא לו במלים לא יפות כמו "רוצח", או "מחבל" באמת לא ברור, הרי
מה הוא עשה סך הכל? עצר את כל תהליך השלום שהותחל אז? רצח בדם קר ראש ממשלה?
בכוונה תחילה, ללא חרטה, ועוד עם החוצפה לצעוק אחרי היריות "סרק סרק"..?

אז תשמעי גברת טרימבובלר-עמיר-ימח שמו, אנחנו לא נשכח לו את זה.
לא מחר, לא עוד שנה, ואישית אפילו לך ולבן שלו אני לא אשכח את זה. הבן שלו יהיה מסכן.
בן של שני חולים בנפשם ועל לא עוול בכפו הוא הולך להתקע עם זה לכל החיים. כי אבא שלו רצח.
כי אבא שלו רצח, שמח על זה אפילו, ועד היום אין בו קמצוץ של חרטה על זה. כי אבא שלו חיה.
עליך אני לא אדבר. את שמצדיקה, שמחפה, שהתאהבה באדם הזה אחרי הרצח, אולי בגלל?
עושה לך את זה חיות בכלוב? לא מספיק טוב גן החיות התנ"כי..??
אני מקווה גברת טרמבובלר-עמיר-ימח שמו, שבעלך ירקב לו בתא קטן ומסריח כל החיים שלו, מוקף
בכל האנסים של הכלא, ושרק ייחל ליום המוות שלו.
ובנימה דתית (חולי נפש פנאטיים שכמותכם) אפילו אני מקווה שה' יברך אותו בחיים ארוכים.. ארוכים מאד.
שיסבול כל רגע ורגע מהם, ושידע למה. שידע שיש לו בן בחוץ שהוא לא יראה ליותר מביקור כלא, שימשיך
להרגיש מה זה כשמדינה שלמה שונאת אותך (להוציא כמה חולי נפש אחרים), רוצה להקיא אותך מתוכה.
יש לו הרבה על מה לכפר, אפילו שהוא לא חושב ככה, ואם אדם שכזה, שאפילו לא מבין שעשה משהו רע,
בשביל אדם כזה הייתי רוצה שיהיה עונש מוות. הוא הרי לא ישתנה, לא ישתקם.. כלום. אז למה?
בזבוז של חמצן. כל המשפחה הזו.




      3 תגובות

      קטגוריות: אקטואלי, פוליטיקקה, עברית, חדשות, חפירות, שחרור קיטור

אז קיבלתם עוד שעה, ומה עשיתם איתה?

נכתב על-ידי DuVash ביום ראשון, 16 ספטמבר 2007 בשעה 15:42

בוקר אור ליום חדש וארוך.
קימה בשבע, רק כדי לגלות שעדיין שש ואולי באמת הייתי צריכה מתישהו להתעדכן גם בחדשות בשבוע האחרון
חזרה לישון עד קימה מוכת מיגרנה בחצות היום החדש (והארוך), אחלה שימוש בשעה הנוספת.

היום חייבים להיות ציונים. בינתיים אני מפחדת לבדוק.
קראתי ב Ynet עוד כתבה שמחזקת אצלי את ההשערה שאולי יש לי ADHD.
זו השערה שקיימת כבר כמה שנים טובות, אבל אף פעם לא אובחנה רשמית. כשמוציאים ציונים גבוהים מאד בהכל
לאף אחד לא אכפת אם אתה באמת יכול ללמוד או לא. אמא שלי תמיד אמרה שאולי יש, אני תמיד עניתי "אז איך
אני מצליחה כן להתרכז בכדוריד? במחשב?"
טוב, הכדוריד הוא טיעון טפשי, אבל איך אפשר להיות מצוין במשהו אחד שדורש ריכוז, וממש גרוע בדבר אחר?
אני בטוחה שיש פסיכולוגים שיוכלו לענות על העניין הזה, ומאד בקלות, אבל באמת שאני לא יודעת מה יעזור לי גם אם
יהיה איזשהו אבחון.
סתם תירוץ.

בעיקר אני מחפשת מה לעשות עם עצמי. שבוע של חופש זה כנראה הרבה יותר מדי בשבילי, אני כבר יוצאת לעצמי
מכל החורים, מחפשת עבודה שנראית נחמדה, בונה ומפילה אימפריות, והורגת אנשים.
אני חושבת שבכל הפוסטים האחרונים שלי כתבתי את זה. מראה כמה גיוון יש לי בחיים כרגע.
מצד אחד אני שונאת את זה, מצד שני כנראה זו בריחה טובה אם ככה נעלם לי שבוע שלם.

אז הנה הרווחתי עוד שעה
חיפשתי מלגות באתר של רופין - לא מצאתי משהו חדש. חבל שרק במכללת נתניה נותנים מלגות לספורטאי נבחרת.
מחפשת עבודה - למישהו דרושה עובדת טובה? חרוצה? טכנאית מחשבים? עורכת תכנים?
לחילופין - למישהו בא ללמד אותי לינוקס? :P
קוראת חדשות - אם כבר גיליתי שאני מפסידה משהו (שעת שינה) כשאני לא קוראת אותן.

היום כולם עסוקים ב"מה קרה בסוריה"..
לא אכפת לי מה קרה בסוריה.
הייתי שמחה לשמוע על עוד הפצצה נוסח איראן, אבל בינתיים הם לא אומרים. מפחדים מהתגובות כנראה.
זה הרי שקוף שלכל החבר'ה שם יש מה להפציץ (ואפילו הכפלנו כוחות בצפון לכבוד המאורע).. אז ניסינו להפציץ,
ביג דיל ;)
אפילו התגובה של ארה"ב - זה ידוע שלסוריה יש כוונה…(בלה בלה בלה)… וידוע שאנשים צפון קוריאנים מסתובבים שם..
..(בלה בלה בלה)…יש מתקן טילים סורי-איראני…(בלה בלה).

אף אחד לא מאשר, לא מכחיש, ולא הולך להגיב על מה שקרה שם. ככה נסגר הנושא בינתיים - עד ההפצצה הבאה.

על הקסאם בזיקים שמעתי מאח שלי, חברים שלו היו בטירונות שם ונפצעו.. גם על זה מדברים היום.
ההורים לא רוצים לשלוח את הילדים שלהם לשם עכשיו - "עדיף שילך לקב"ן ולכלא" הם אומרים..
בכל מצב אחר הייתי אומרת שהם נמושות, יפי נפש, כי למה הילדים שלהם יותר טובים מהילדים שלי (נגיד..)?
אבל כאן ברור לנו שאנחנו לא יכולים להגיב. ברור לנו שהפציצו לנו בסיס צבאי אבל ברור לנו שכלום לא הולך לקרות.
ברור לנו שאנחנו עוברים על זה בשתיקה כמו שעל הפצצות של אזרחים אנחנו עוברים בשתיקה,
אנחנו אפילו מעדיפים שיפציצו את הבסיס הזה, כי זה אומר שלא הפציצו את האזרחים. אז איזה בטחון יש להורים?
איזה בטחון יש לחיילים עכשיו בבית שלהם (הבסיס)?

לא יוצא כלום טוב מלקרוא את החדשות, אני רק צריכה לזכור ששעון קיץ חוזר ב - 28 למרץ.
עד אז, הלכתי לכבוש איזו מדינה.




      3 תגובות

      קטגוריות: אקטואלי, פוליטיקקה, עברית, לימודים, חדשות, חפירות

לא שוכחים את שדרות!

נכתב על-ידי DuVash ביום שלישי, 4 ספטמבר 2007 בשעה 14:53

..את מי?
- שדרות
מה שדרות?
- נו המקום הזה שחוטף קסאמים כל הזמן ואף אחד לא מתייחס
למה לא מתייחס? רק אתמול ראיתי משהו על זה בחדשות, לא זוכרת..
- כן יופי, אתמול, שלשום, יום לפני..
אה, הבנתי את הנקודה…

אביעד עשה מעשה, והחליט לבדוק לכמה אנשים בבלוגוספירה (שוב המלה הארורה הזאת) אכפת מהנושא.

לחברי הכנסת ברור שלא אכפת - אם היה אכפת להם מספיק הם היו עושים משהו חוץ מלהגיע פעם בחודש
לביקור וצילום עם ילדים.
לצבא לא אכפת - ולמה שיהיה לו. הצבא מקבל פקודות מהממשלה, וברגע שהם לא עושים כלום גם הצבא לא מתנדב.
הצבא מציע פתרון אחד - פעולה נרחבת ברצועה. כלומר בואו נכנס באמ-אמא שלהם עד שהם יפסיקו.
בעיה מס' 1:
יש לצבא שלנו כשרון להוריד קטינים. בין אם זה בגלל שהקטינים נדחפים קדימה ע"י חברינו
הערבים בדיוק לשם מטרה זו, או אם זה בגלל כל מיני טעויות קטנות כמו "אופס הורדנו גן ילדים במקום את
הבית של המבוקש"
בעיה מס' 2:
כבר ניסינו את זה כמה פעמים. כמה פעמים כבר נכנסנו לרצועה כדי לעשות קצת סדר?
כמה פעמים הצלחנו בזה - 0. פעם אחרי פעם נכנסנו, עשינו בלאגן (ועוד עשינו אותו לא נכון),
חטפנו בראש ואחרי שבוע שבועיים ברחנו.
בעיה מס' 3:

קשה לנו מול גרילה, מול אוכלוסיה מעורבת. קשה לנו כי אנחנו כביכול אמורים להיות הומנים,
אכפת לנו מדעת הקהל העולמית כי סך הכל אנחנו תלויים בהם, רק חסר לנו שאיזה בריט יחליט שאנחנו עושים
משהו רע וימשוך את הסיוע והכספים..
לדעתי אחת הסיבות היחידות שכל מדינות ערב עוד לא קפצו עלינו היא ה"גב" שיש לנו ממדינות אחרות.

אז היום הם החליטו ש"אין מנוס מפעולה נרחבת ברצועה" . מזל טוב באמת..! מה קרה? היתה עוד כתבה בחדשות?
הראו את ההורים והילדים רצים בהיסטריה ביום הראשון ללימודים?
הראו שבאמת לא ניתן לקיים אורח חיים נורמלי בכזה מצב?
הראו משהו חדש? - לא.
אבל בכ"ז - היתה כתבה בחדשות - הציבור יודע - לציבור אכפת - נגיד משהו שיחשבו שגם לנו אכפת..

מזל שלהם שנראה שגם לציבור לא אכפת. הציבור לא ישים לב שאחרי ההצהרה הזו לא יקרה כלום.
שעוד פעם ציבור שלם נזרק לכלבים בגלל שאין לו דרך להגן על עצמו, בגלל שהוא לא מספיק חזק
בתור ציבור כדי לגרום לפוליטיקאים לחשוב שצריך לעשות בשבילו משהו (מישהו אמר ניצולי שואה, לדוגמא)?.
אין להם מספיק כסף כדי לעשות מספיק רעש.
הציבור הוא כמובן כל אזרחי ישראל מינוס תושבי שדרות..

אז הנה בואו נראה.
מי שמעוניין מוזמן לכתוב פוסט עם הכותרת “לא שוכחים את שדרות“. נותנים לינק לפוסט של אביעד,
ונגלה אם הבלוגוספירה בישראל לגמרי חיה בבועה ומתעניינת רק בעצמה או שעדיין אכפת לה מהסביבה
הפוסט יתעדכן עם שמות הבלוגרים שישתתפו ביוזמה.




      3 תגובות

      קטגוריות: פוליטיקקה, אקטואלי, עברית, חדשות, שחרור קיטור

עכשיו נמאס לה

נכתב על-ידי DuVash ביום שלישי, 28 אוגוסט 2007 בשעה 14:52

לא בכי וצעקות המורים על הורדת התקציב לחינוך ולמשכורות,
לא בכי וצעקות ההורים על הורדת התקציב, העלאת שכר הלימוד, רמת המורים ובתי הספר בישראל,
ברור שלא בכי וצעקות הסטודנטים על הורדת התקציב והעלאת שכר הלימוד,
אבל עכשיו יולי תמיר נשברה.

אחרי שויתרה לדתיים - כי בשביל מה כבר צריך מתמטיקה ואנגלית במאה ה-21?
הם לא רוצים, ואת מי שלא רוצה "אי אפשר להכריח" חוק חינוך חובה או לא.. לא ככה?
זה גם לא מפריע למשרד החינוך לתת להם 55% מהתקציב..

אחרי שעברו הבג"צים והסתדרות וארגון המורים לא יוכלו לשבות בתחילת השנה

אחרי כל זה, היום הודיעה גברת תמיר שיכול להיות ותשבית היא בעצמה את פתיחת שנת הלימודים
ולמה?
כי חלק מאותו תקציב, שקוצץ עד דק, כלכך דק עד שכמעט כבר לא רואים אותו - לא הגיע עדיין לשולחנה של הנכבדת.

ש ב י ת ה . . !

זה לא מקובל.

לא זה שרמת הידע של המורים היום בהרבה מקרים נמוכה מרמת הידע של הילדים
לא זה שמורה ממוצע היום משתכר פחות ממלצר, למרות שהוא עובד ומשקיע הרבה יותר שעות
לא זה שהלימודים האקדמאים בארץ נעצרו לחודש תמים כמעט, והרמה הכללית יורדת ויורדת

לא.
היה צריך להגיע כסף - לא הגיע כסף. עד כדי כך פשוט.

אני רוצה לראות את שרת החינוך משביתה את מערכת החינוך כולה בגלל שלא קיבלה את אותה תוספת
שהיתה אמורה לקבל. באמת רוצה.
להגיע נמוך מזה יהיה מאד קשה הרי, ואני מחכה כבר ליום שבו מישהו יתעורר מרוב שהמצב רע (ומתדרדר - הלו יולי!!!!!)
ובמקום לקנות עוד מטוס (כמו שאמרה שולמית אלוני), לתחזק עוד שר (כמו שאמרנו כולנו),
או לחלק עוד קצבאות לעלוקות מוצצות דם ופולטות ילדים,יפנה את הכספים האלה לחינוך.

אבל כרגיל אני סתם אופטימית, כי אלו שמחזיקים את הממשלה בביצים לא יתנו לזה לקרות, כמו שלא נתנו
להוריד להם בתקציבים, כמו שלא נתנו להוסיף להם לימודי אנגלית או מתמטיקה
מדעים שטניים, מה אחר כך - אינטרנט!?! אללי, אנשים עוד יתחילו לחשוב בעצמם, ומה אז?
יגלו שהדת והרבנים וכל שאר ירקות ומוצצי דם הם פיקציה אחת גדולה ואז נאבד את כל התקציבים..!

פשוט - כלבת.
אני חוזרת ללמוד.




      2 תגובות

      קטגוריות: חינוך, אקטואלי, פוליטיקקה, עברית, לימודים, חפירות, חדשות, שחרור קיטור



DuVash

אני לא יודעת מה השאלה, אך ללא ספק מין הוא התשובה.

יהיה טוב...




Best viewed with FireFox.
Don't ask me why.

תגובות אחרונות